Firma Brita Polska, producent filtrów dzbanowych, rozpoczyna działania promocyjne, których celem jest budowa wizerunku marki. “Zaplanowana akcja ma charakter testowy, a nie czysto sprzedażowy. Są to raczej działania edukacyjne. Drobnymi krokami chcemy wykreować wśród konsumentów potrzebę posiadania naszych filtrów eliminujących zanieczyszczenia w wodzie” – mówi Maja Ciborowska, kierownik produktu w Brita Polska. Promocja rozpocznie się w kwietniu br. i ma charakter lokalny. W hipermarketach sieci Tesco (Poznań) i Carrefour (Wrocław) pojawią się punkty promocyjne, w których hostessy będą rozdawać testery i ulotki informacyjne (jednocześnie filtry Brity będą sprzedawane po niższych cenach). Promocję poprzedzi kampania reklamowa w radiu, za którą odpowiedzialna jest agencja reklamowa DougFaberFamily (wcześniej Brita Polska współpracowała z firmą marketing services Rapp Collins). Ciborowska nie wyklucza, że w zależności od efektów akcji promocyjnej Brita Polska zacznie także inwestować w inne media reklamowe. Firma jest polskim oddziałem niemieckiego producenta Brita, który sprzedaje swoje produkty w 72 krajach. Brita Polska rozpoczęła działalność w 2001 r. (JP)