Kraj

Brita Polska przeprowadzi testową promocję filtrów dzbanowych

Firma Brita Polska, producent filtrów dzbanowych, rozpoczyna działania promocyjne, których celem jest budowa wizerunku marki. "Zaplanowana akcja ma charakter testowy,...

Firma Brita Polska, producent filtrów dzbanowych, rozpoczyna działania promocyjne, których celem jest budowa wizerunku marki. “Zaplanowana akcja ma charakter testowy, a nie czysto sprzedażowy. Są to raczej działania edukacyjne. Drobnymi krokami chcemy wykreować wśród konsumentów potrzebę posiadania naszych filtrów eliminujących zanieczyszczenia w wodzie” – mówi Maja Ciborowska, kierownik produktu w Brita Polska. Promocja rozpocznie się w kwietniu br. i ma charakter lokalny. W hipermarketach sieci Tesco (Poznań) i Carrefour (Wrocław) pojawią się punkty promocyjne, w których hostessy będą rozdawać testery i ulotki informacyjne (jednocześnie filtry Brity będą sprzedawane po niższych cenach). Promocję poprzedzi kampania reklamowa w radiu, za którą odpowiedzialna jest agencja reklamowa DougFaberFamily (wcześniej Brita Polska współpracowała z firmą marketing services Rapp Collins). Ciborowska nie wyklucza, że w zależności od efektów akcji promocyjnej Brita Polska zacznie także inwestować w inne media reklamowe. Firma jest polskim oddziałem niemieckiego producenta Brita, który sprzedaje swoje produkty w 72 krajach. Brita Polska rozpoczęła działalność w 2001 r. (JP)