Kraj

Lukas Bank rozpoczął kampanię billboardową w Warszawie

Lukas Bank rozpoczął w Warszawie kampanię billboardową o charakterze produktowo-wizerunkowym. Layout wykorzystywanych billboardów promuje internetowy produkt tego banku - Lukas...

Lukas Bank rozpoczął w Warszawie kampanię billboardową o charakterze produktowo-wizerunkowym. Layout wykorzystywanych billboardów promuje internetowy produkt tego banku – Lukas e-Konto Pro. Jak mówi Anna Woźniak, rzecznik Lukas Banku, celem kampanii jest pozyskanie nowych klientów i poprawa znajomości tego produktu wśród grupy docelowej oraz poprawa wizerunku marki. Grupa docelowa określona została jako: mieszkańcy Warszawy, 30-50 lat, dobrze wykształceni, profesjonaliści w swoim zawodzie, korzystający z internetu i niebojący się nowych technologii. Kampania wykorzystuje nośniki firmy reklamy zewnętrznej AMS. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Budżet kampanii nie został ujawniony. (MG)