Kraj

TBWA pracuje dla firmy Gellwe, która sponsoruje program telewizyjny

Firma Gellwe rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu strategiczno-kreatywnego. Zwycięska okazała się agencja reklamowa TBWAWarszawa. W przetargu oprócz agencji TBWAWarszawa...

Firma Gellwe rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu strategiczno-kreatywnego. Zwycięska okazała się agencja reklamowa TBWAWarszawa. W przetargu oprócz agencji TBWAWarszawa startowała również agencja Henyo Behrendt, dotychczas obsługująca tego klienta. Agencja reklamowa TBWAWarszawa przygotowuje już spot reklamowy dla nowego produktu Gellwe o nazwie “Babeczki w kropeczki” (już w sprzedaży, produkt typu instant – ciasteczka do samodzielnego przygotowania w cenie ok. 5 zł). Nowa kampania reklamowa Gellwe wystartuje jeszcze przed świętami Wielkanocy. Równocześnie trwają prace nad kampanią reklamową galaretek Gellwe, która będzie emitowana w nieco poźniejszym terminie. Mimo iż agencja TBWAWarszawa już pracuje dla Gellwe, umowa nie została jeszcze sformalizowana i trwają negocjacje kontraktu. W sobotę 5 kwietnia br. wystartował natomiast program kulinarny emitowany w Polsacie pt. “Domowa kawiarenka”. Firma Gellwe jest jego sponsorem. Producentem nowego programu w Polsacie jest firma Ewy Wachowicz, która produkuje również program “Podróże kulinarne Roberta Makłowicza” nadawany przez TVP SA. (AMS)