Kraj

Nowa promocja Radia PIN 102 FM

Od soboty (5 kwietnia 2003) ruszyła pierwsza część akcji promocyjnej warszawskiego biznesowego Radia PIN 102 FM. Głównym kanałem przekazu informacji...

Od soboty (5 kwietnia 2003) ruszyła pierwsza część akcji promocyjnej warszawskiego biznesowego Radia PIN 102 FM. Głównym kanałem przekazu informacji jest telewizja (TVN24), nośniki outdoorowe (autobusy) oraz media ambientowe (bankomaty sieci Euronet). Przekaz promocyjny ma zwracać uwagę na główne atuty rozgłośni: ciekawą, nietypową muzykę oraz informację biznesowo-ekonomiczną. Na tym jednak promocja Radia PIN 102 FM się nie zakończy. 15 kwietnia rozpocznie się druga jej część oparta na “elemencie interaktywnym, który powinien stanowić ciekawe novum na naszym rynku” – jak powiedział Dariusz Grzywaczewski, dyrektor marketingu i sprzedaży AWiM Mediabank SA, właściciela koncesji Radia PIN 102 FM. Promocja Radia PIN 102 FM potrwa do 15 czerwca br.