Kraj

Magazyn "Glamour" osiągnął sprzedaż ponad 300 tys. egzemplarzy

Nowy luksusowy miesięcznik dla kobiet "Glamour", wprowadzony na rynek przez wydawnictwo Gruner & Jahr Polska 27 marca br., został do...

Nowy luksusowy miesięcznik dla kobiet “Glamour”, wprowadzony na rynek przez wydawnictwo Gruner & Jahr Polska 27 marca br., został do tej pory sprzedany, według informacji wydawcy, w liczbie 300 tys. egzemplarzy. Jest to o 65 proc. więcej niż granica 180 tys. sprzedaży deklarowanej klientom reklamowym przez wydawcę. “Jestem dumny, że ten wspaniale przygotowany przez Grażynę Olbrych i jej zespół magazyn został tak dobrze przyjęty przez młode polskie kobiety. Jestem bardzo zadowolony, że wybraliśmy Joannę Brodzik na pierwszą okładkę magazynu i “boginię “Glamour””, ponieważ reprezentuje ona wszystkie cechy typowe dla nowego pokolenia Polek i czytelniczek “Glamour”. “Glamour”, jak wszystkie inne tytuły Gruner & Jahr, począwszy od pierwszego numeru, został zgłoszony do Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy, a jego nakład i sprzedaż będą kontrolowane” – twierdzi Oliver Voigt, prezes Gruner & Jahr Polska. Pierwszy numer magazynu wyprodukowano w nakładzie 0,5 mln egzemplarzy. Pismo jest sprzedawane w promocyjnej cenie 3,9 zł. W najbliższym czasie zarówno cena, jak i nakład pisma mają zostać utrzymane. O tym, kiedy nastąpią zmiany, wydawca tytułu nie poinformował. Druku magazynu podjęła się drukarnia RR Donnelley. “Glamour” jest wydawany na podstawie licencji amerykańskiego wydawnictwa Conde Nast International.