Kraj

Euro RSCG New Europe realizuje kampanię dla Wedlowskich Delicji Duo

Rozpoczęła się kampania reklamy zewnętrznej (citylighty, billboardy w metrze) wspierająca wprowadzenie na rynek Wedlowskich Delicji Duo - dwóch ciasteczek w...

Rozpoczęła się kampania reklamy zewnętrznej (citylighty, billboardy w metrze) wspierająca wprowadzenie na rynek Wedlowskich Delicji Duo – dwóch ciasteczek w małym opakowaniu. Kreację przygotowała agencja Euro RSCG New Europe, a planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom. Kampania potrwa do 30 kwietnia br. Kampania powstała na bazie nowej strategii komunikacyjnej pozycjonującej Delicje jako ciastka, które poprawiają nastrój oraz są idealne na każdą okazję, nie tylko na deser. Pomysł kreatywny oparty jest na idei pokazania Delicji w kontekście miejskiej komunikacji, przemieszania się, bycia w ruchu – jako reflektorów samochodu z hasłem “Ruszaj z Duo”, świateł tramwaju z hasałem “Przystanek na Duo” oraz jako głośników w przenośnym radioodbiorniku z hasłem “Nastrój na Duo”. Każdy z pomysłów utrzymany jest w innej kolorystyce nawiązującej do różnych wariantów smakowych Delicji Duo. (AMS)