Kraj

Vinci Polska zakończyła pierwszą kampanię na torebkach sklepowych

Z początkiem marca br. zakończyła się pierwsza w Polsce kampania reklamowa, która jako nośnik wykorzystała foliowe siatki sklepowe. Autorem pomysłu...

Z początkiem marca br. zakończyła się pierwsza w Polsce kampania reklamowa, która jako nośnik wykorzystała foliowe siatki sklepowe. Autorem pomysłu jest spółka Vinci Polska, która od listopada ubiegłego roku jako jedyna w Polsce sprzedaje powierzchnię reklamową na torbach plastikowych w hipermarketach i supermarketach.

Reklama na siatkach jest polskim, nieimportowanym z zagranicy pomysłem. Koszt wyprodukowania i dystrybucji 5 mln sztuk torebek wynosi 180 tys. zł. Pierwsza kampania reklamowa wykorzystująca ten nośnik objęła swoim zasięgiem 13 sklepów sieci Carrefour Polska na terenie całego kraju. Na torbach promowała się marka Elite oraz kawa Pedro’s i Sahara, których producentem jest Elite Cafe. W najbliższym czasie spółka Vinci planuje rozszerzenie oferty reklamy na siatkach o sieci supermarketów Champion i Globi. Już 24 marca br. ruszyła w hipermarketach kolejna kampania, tym razem Telekomunikacji Polskiej SA, która na tym właśnie nośniku reklamuje pocztę głosową dla klientów indywidualnych. Potrwa ona około trzech tygodni.