Kraj

Jet Line tworzy narzędzie pomocne w planowaniu wielkiego formatu

Firma Jet Line specjalizująca się w kompleksowej obsłudze kampanii reklamowych z wykorzystaniem wielkoformatowych powierzchni ekspozycyjnych chce stworzyć platformę internetowo-intranetową, która...

Firma Jet Line specjalizująca się w kompleksowej obsłudze kampanii reklamowych z wykorzystaniem wielkoformatowych powierzchni ekspozycyjnych chce stworzyć platformę internetowo-intranetową, która ma stanowić bazę danych wszystkich dostępnych lokalizacji w Polsce, które mogą zostać wykorzystane do prowadzenia działań reklamowych na tzw. siatkach winylowych. “Obecnie jesteśmy na etapie zbierania danych. Myślę, że gotowy produkt będziemy w stanie zaoferować reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym jesienią br.” – mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line. W tworzonej bazie danych mają się znaleźć precyzyjne opisy lokalizacji, mapy, szkice sytuacyjne, dokumentacja zdjęciowa oraz oferta handlowa. Autorzy platformy myślą również o wprowadzeniu kategoryzacji poszczególnych lokalizacji, tak aby można było je porównywać. Baza danych ma być na bieżąco uaktualniana. (JP)