M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IDC Polonia wprowadza nową markę na rynek słodyczy

Serwis Dzienny | 9 kwietnia 2003, 00:00

Firma IDC Polonia, importer i dystrybutor słodyczy należący do słowackiego koncernu IDC Holding, wprowadza na polski rynek nową markę słodyczy...

Firma IDC Polonia, importer i dystrybutor słodyczy należący do słowackiego koncernu IDC Holding, wprowadza na polski rynek nową markę słodyczy www.BAILI.info. Pod tą marką sprzedawane będą różne produkty: lizaki (o smakach: karmelowo-mlecznym i jogurtowo-truskawkowym), żelki (w 8 smakach) oraz guma rozpuszczalna o nazwie Leda Garden (w 4 smakach). Produkty te mają być dostępne w sprzedaży w czerwcu br. Grupą docelową nowej marki są dzieci w wieku 8-14 lat. Vladimir Cajka, dyrektor marketingu IDC Polonia, mówi: "Koncepcja marki www.BAILI.info jest wynikiem kilkumiesięcznych badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w kilku krajach Europy Środkowej. Badane były nie tylko preferencje i zwyczaje zakupowe, preferencje smakowe itp., ale szczególnie trendy pojawiające się wśród dzieci w tym wieku związane z rozwojem społeczeństwa, technologii, zmianami stylu życia, poglądu dzieci na świat i przede wszystkim ich osobowości". Firma planuje kampanię reklamową mającą wesprzeć wejście nowej marki na rynek. Według Cajki po przeglądzie ofert szeregu agencji reklamowych (ich nazw nie ujawniono) firma zdecydowała się na powołanie własnego zespołu kreatywnego, w którego skład weszli niezależni graficy, reżyserzy i producenci oraz pracownicy marketingu z Polski i pozostałych oddziałów zagranicznych (marka www.BAILI.info będzie wprowadzana jednocześnie w Polsce, na Słowacji, w Czechach i na Węgrzech). W kampanii (która w ciągu roku będzie miała kilka etapów) mają zostać wykorzystane różne media: telewizja, prasa, reklama zewnętrzna oraz działania BTL-owe. Vladimir Cajka twierdzi, że nie został jeszcze wybrany dom mediowy ani szczegóły dotyczące planowania mediów. IDC Polonia ma już w portfolio jedną markę dla dzieci: Bomi (grupą docelową są dzieci w wieku 3-8 lat) - kampanię wprowadzającą tę markę na polski rynek w ub.r. przygotowały: agencja reklamowa Fart i dom mediowy Media Group. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,