Kraj

Poczta Polska przedstawi listę zaproszonych agencji

Poczta Polska prawdopodobnie jeszcze przed świętami wielkanocnymi przedstawi listę pięciu agencji reklamowych zaproszonych do przetargu. W piątek 11 kwietnia minął...

Poczta Polska prawdopodobnie jeszcze przed świętami wielkanocnymi przedstawi listę pięciu agencji reklamowych zaproszonych do przetargu. W piątek 11 kwietnia minął termin przesyłania wniosków o dopuszczenie do procedur przetargowych. Zwycięzca rywalizacji zostanie wyłoniony nie wcześniej niż za dwa miesiące. Poczta Polska poszukuje agencji, która będzie odpowiedzialna za działania reklamowe oraz PR. Wysokości budżetu, jaki Polska Poczta zamierza przeznaczyć na marketing i PR, nie ujawniono. Dotychczas firma była obsługiwana przez agencję reklamową DougFaberFamily. Wydatki Poczty Polskiej na reklamę w prasie, radiu i telewizji w 2002 r. zamknęly się kwotą 11,2 mln zł (dane: Expert Monitor). (TW)