Zagranica

Cap Gemini Ernst & Young przekazuje swój budżet Euro RSCG Worldwide

Firma Cap Gemini Ernst & Young z siedzibą w Paryżu przekazuje swój międzynarodowy budżet reklamowy agencji reklamowej Euro RSCG Worldwide...

Firma Cap Gemini Ernst & Young z siedzibą w Paryżu przekazuje swój międzynarodowy budżet reklamowy agencji reklamowej Euro RSCG Worldwide (grupa Havas). Budżet oceniany jest na 20 mln dol. Oprócz Euro RSCG finalistą przetargu była agencja reklamowa McCann-Erickson Worldwide (Interpublic Group of Cos.). W przetarg zaangażowane były oddziały Euro RSCG z Paryża, Londynu i Nowego Jorku. We wcześniejszych etapach przetargu brały udział agencje reklamowe TBWA Worldwide i Grey Worldwide. Wcześniej budżet ten był obsługiwany przez agencję D’Arcy Masius Benton & Bowles. Jednak w ub.r. właściciel agencji – Publicis Groupe – zamknął ją. Firma Cap Gemini Ernst & Young powstała w maju 2000 r. po zakupieniu przez Cap Gemini firmy Ernst & Young.