Zagranica

Levi Strauss powierzył budżet reklamowy JWT i MindShare

Firma odzieżowa Levi Strauss India rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu reklamowego. Wygrała go agencja reklamowa JWT i dom mediowy MindShare...

Firma odzieżowa Levi Strauss India rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu reklamowego. Wygrała go agencja reklamowa JWT i dom mediowy MindShare (WPP Group). Wcześniej firma współpracowała z agencją reklamową McCann-Erickson India (Interpublic Group of Cos.). Wysokość budżetu Levi Strauss w Indiach szacuje się na 1,2 mln dol. W przetargu wzięło udział dziewięć agencji reklamowych, jednak ich nazwy nie zostały ujawnione. Za obsługę budżetu globalnego Levi Strauss (Stany Zjednoczone, Azja i Europa) odpowiedzialna jest agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (pakiet 49 proc. udziałów należy do Publicis Groupe), jednak w niektórych przypadkach decyduje się na współpracę z innymi firmami zewnętrznymi na rynkach lokalnych. (“Advertising Age”).