Kraj

HMS Carat wygrał przetarg na obsługę mediową JVC Polska

Dom mediowy HMS Carat wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu reklamowego JVC Polska. Wysokość budżetu nie została ujawniona. W przetargu...

Dom mediowy HMS Carat wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu reklamowego JVC Polska. Wysokość budżetu nie została ujawniona. W przetargu brały udział także trzy inne domy mediowe: Media Group, Brand & Media OMD, Mediaedge:cia. Ten ostatni współpracował z JVC Polska w ubiegłym roku. Jak powiedziała Paulina Makowska, specjalista ds. marketingu i reklamy w JVC Polska, umowa między JVC a HMS Carat jest bezterminowa. Sieć domów mediowych Carat współpracuje z JVC sieciowo w regionie Europy Wschodniej. Najbliższa kampania reklamowa JVC zrealizowana już przez HMS Carat rozpocznie się na początku maja i będzie miała charakter wizerunkowo-produktowy. W spocie telewizyjnym przygotowanym przez czeski oddział JVC reklamowane będą kamery cyfrowe. (PR)