Kraj

Opinion zakończył druk reklam dla browaru Brau Union Polska

Drukarnia Opinion zakończyła druk reklam piwa Królewskie należącego do portfolio browarów Brau Union Polska. Zlecenie dotyczyło produkcji ok. 100 plakatów...

Drukarnia Opinion zakończyła druk reklam piwa Królewskie należącego do portfolio browarów Brau Union Polska. Zlecenie dotyczyło produkcji ok. 100 plakatów reklamowych (trzy motywy reklamowe) wykonanych na materiale winylowym w technologii cyfrowej (wykonano również tzw. poddruk). Reklamy były drukowane na nowej maszynie Opinionu, urządzeniu NUR Fresco. Kampania reklamowa piwa Królewskie, która będzie się toczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej, wykorzysta sieć konstrukcji typu backlite o formacie 6×3 m, należącą do firmy AMS SA. Jej start zaplanowano na maj br. Zleceniodawcą projektu była agencja reklamowa Lowe GGK. Średnia cena druku jednego metra kwadratowego reklam w technologii cyfrowej wynosi w Opinionie ok. 100 zł. (JP)