Kraj

Maciej Kowalczuk z G7 będzie jurorem w konkursie Golden Drum 2003

Maciej Kowalczuk, dyrektor kreatywny agencji reklamowej G7 (Publicis Groupe), został członkiem jury tegorocznej, dziesiątej edycji konkursu reklamy Golden Drum 2003,...

Maciej Kowalczuk, dyrektor kreatywny agencji reklamowej G7 (Publicis Groupe), został członkiem jury tegorocznej, dziesiątej edycji konkursu reklamy Golden Drum 2003, który odbywa się w słoweńskim Portorożu. Szefem jurorów w kategoriach telewizja, druk i radio będzie David Droga, który od niedawna pełni funkcję worldwide creative directora w sieci agencji reklamowych Publicis Worldwide (w 2002 r. magazyn “Advertising Age” przyznał mu tytuł The World’s Top Creative Director). Ponadto wśród oceniających prace reklamowe podczas tegorocznego konkursu (w kategorii kampanie reklamowe) znajdzie się także Nancy Rice, dyrektor zarządzający siecią szkół reklamy Miami Ad School (poprowadzi również najważniejszą debatę festiwalu pod hasłem “The Female Nature of the Creativity of the Future”). Szefem jury w kategorii media została Nikki Mendonca, new business & marketing director w OMD Europe, a w kategorii web sites prace jurorów poprowadzi Robert Dwek, editor z “Marketing Week E-volve”. Festiwal Golden Drum 2003 odbędzie się w dniach 5-10 października br. (JP)