Kraj

CLM chce oferować powierzchnię reklamową na karetkach pogotowia

Firma CLM wprowadza na rynek nowy nośnik reklamowy - reklamę na karetkach pogotowia. "Jak na razie oferujemy reklamę na 80...

Firma CLM wprowadza na rynek nowy nośnik reklamowy – reklamę na karetkach pogotowia. “Jak na razie oferujemy reklamę na 80 pojazdach w Warszawie, ale planujemy rozszerzenie oferty na Śląsk i Trójmiasto” – mówi Paweł Lemieszek, właściciel firmy CLM, która podpisała umowę ze Stołeczną Kolumną Transportu Sanitarnego. Oferta dotyczy ekspozycji bannerów reklamowych o wielkości 25×130 cm, 20×150 cm, 30×150 cm i 40×150 cm na pojazdach pogotowia ratunkowego. Bannery będą umieszczane pod linią dachu po obydwu stronach samochodu. Koszt wynajęcia jednego samochodu ma wynieść 2,5 tys. zł netto za miesiąc. Firma zapewni w ramach tej opłaty projekt graficzny i wykonanie oraz naklejenie folii. Najkrótszym czasem ekspozycji są trzy miesiące. Paweł Lemieszek mówi, że zamierza kierować swoją ofertę do firm z branży farmaceutycznej i ubezpieczeniowej. Prowadzi aktualnie rozmowy z klientami zainteresowanymi ofertą CLM, ale nie chce jeszcze podawać nazw tych klientów. (PU)