Kraj

Fujifilm startuje z nową kampanią reklamową

W kwietniu br. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Fujifilm, producenta filmów fotograficznych. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy i dotyczą produktu...

W kwietniu br. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Fujifilm, producenta filmów fotograficznych. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy i dotyczą produktu – filmu fotograficznego Superia 200. Za strategię, kreacje oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja reklamowa Art FM. Kampania obejmować będzie prasę (magazyny oraz tygodniki, m.in. “Newsweek”, “Viva”, “Gazeta Telewizyjna”, “Twój Styl”, “Focus”, “CKM”, “Wprost”, “National Geographic”, “Glamour”), outdoor (1,5 tys. nośników w całej Polsce) i internet (Onet, Interia oraz Gazeta.pl) i potrwa do lipca br. Według producenta film Superia 200 pozwala amatorom na robienie profesjonalnych zdjęć. Tę cechę postanowiono uwypuklić w kreacji. Koncepcja została oparta na porównaniu zdjęć amatorskich i profesjonalnych. Kampania wprowadza także nowe hasło Fujifilm – “Sprawdzony w każdej sytuacji”.