Kraj

Grupa Żywiec SA rozpocznie pierwszą kampanię piwa Tatra Mocne

Grupa Żywiec SA rozpocznie pierwszą kampanię reklamową piwa marki Tatra Mocne 22 kwietnia br. Celem kampanii jest wzrost udziałów rynkowych...

Grupa Żywiec SA rozpocznie pierwszą kampanię reklamową piwa marki Tatra Mocne 22 kwietnia br. Celem kampanii jest wzrost udziałów rynkowych tej marki piwa. Jak powiedział Tomasz Marczyński, marketing manager marek Tatra i Specjal w Grupie Żywiec SA, kampania reklamowa piwa Tatra Mocne jest reakcją na wprowadzenie przez Kompanię Piwowarską SA marki piwa Dębowe Mocne. Szacunkowe dane dla marki Tatra Mocne w tym roku wynoszą 3,3 proc. udziałów w rynku, natomiast dla marki Dębowe Mocne 4,5 proc. Strategią i kreacją kampanii reklamowej dla piwa Tatra Mocne zajmuje się agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa wyłoniona przez Grupę Żywiec w drodze przetargu w lutym br. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD. Wysokość budżetu, jaki Grupa Żywiec SA zamierza przeznaczyć na wsparcie Tatry Mocnej, nie została ujawniona. Kampania będzie przebiegać na razie wyłącznie w telewizji: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVP3, TVN Siedem i potrwa prawdopodobnie do połowy czerwca br. Komunikacja w spocie telewizyjnym koncentruje się na produkcie. W kampanii użyty został slogan “Tatra Mocne – Moc w pełni dojrzała” . Grupą docelową piwa Tatra Mocne są mężczyźni w wieku 30-50 lat z wykształceniem średnim i poniżej średniego oraz o dochodach średnich i poniżej średnich. (PR)