Kraj

Gryf Direct - nowa marka na rynku direct mail

Firma Gryf Warszawa utworzyła nową strukturę Gryf Direct - firma będzie zajmować się kompleksową obsługą kampanii direct mail, w tym...

Firma Gryf Warszawa utworzyła nową strukturę Gryf Direct – firma będzie zajmować się kompleksową obsługą kampanii direct mail, w tym kreacją i strategią. Domeną Gryf Warszawa pozostanie jak dotąd produkcja, usługi typu lettershop i drukarnia. “Impulsem do powołania nowej struktury jest sytuacja rynkowa, agencje marketing services popełniają elementarne błędy przy tworzeniu przesyłek direct mail” – mówi Mariusz Rolka, szef Gryf Direct i prezes Gryf Warszawa. Nowa strukura będzie wkrótce zarejestrowana jako osobna spółka. W związku z utworzeniem Gryf Direct pracę w niej rozpoczął Mariusz Onyśko, który objął funkcję new business menagera, wcześniej pracował w wydawnictwie Weka. (TW)