Kraj

Gruppa 66/Ogilvy stworzyła kreację do kampanii piwa Gingers

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy stworzyła kreację kampanii reklamowej wprowadzonego w połowie marca br. na rynek piwa o smaku imbirowym -...

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy stworzyła kreację kampanii reklamowej wprowadzonego w połowie marca br. na rynek piwa o smaku imbirowym – Gingers produkowanego przez Browar Belgia (o wprowadzeniu produktu na rynek pisaliśmy w DS “MMP” w dn. 19 marca br.) Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy MindShare Polska. Produkcją reklam zajęła się firma Film-it. “Kampania ma na celu przekazanie informacji, że Gingers to gaszenie pragnienia oraz egzotyka i nowoczesność” – mówi Dirk Aarts, marketing manager w Browarze Belgia. Działania reklamowe są skierowane do osób w wieku 20-34 lata, mieszkających w dużych miastach, ze średnim wykształceniem i o średnich dochodach. Kampania potrwa do końca lata br. Kampania reklamowa Gingers będzie miała początkowo miejsce w telewizji. Na potrzeby kampanii telewizyjnej agencja przygotowała trzy wersje spotów, w których głównym elementem jest tornado eksponowane na opakowaniu piwa. W ramach akcji spoty będą emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i TV4. Kampania w prasie rozpocznie się po sprawdzeniu wstępnych wyników kampanii telewizyjnej. W ramach działań z zakresu marketing services browar planuje również promocje cenowe piwa Gingers. (PU)