Kraj

MRM Momentum organizuje "Słoneczną promocję" MasterCard

Ruszyła "Słoneczna Promocja" MasterCard. Promocja jest projektem prowadzonym przez agencję MRM Momentum, która stworzyła koncept kreatywny i mechanizm promocji. Celem...

Ruszyła “Słoneczna Promocja” MasterCard. Promocja jest projektem prowadzonym przez agencję MRM Momentum, która stworzyła koncept kreatywny i mechanizm promocji. Celem “Słonecznej Promocji” jest zachęcenie użytkowników kart płatniczych MasterCard, MasterCard Electronic i Maestro do zwiększenia liczby transakcji dokonywanych w punktach sprzedaży. Mechanizm promocji jest oparty na loterii promocyjnej organizowanej pod hasłem “Podzielić się słońcem: bezcenne”. Mogą wziąć w niej udział posiadacze kart płatniczych MasterCard, MasterCard Electronic i Maestro, którzy w okresie od 14 kwietnia do 13 czerwca br. dokonają trzech transakcji na kwotę powyżej 50 zł. Aby wziąć udział w loterii, należy dokonać rejestracji wysyłając SMS-a, dzwoniąc pod specjalny numer telefonu lub wypełniając ankietę na stronie loterii www.3636.pl. Nagrodą główną w loterii “Podzielić się słońcem: bezcenne” są dwie dwuosobowe wycieczki do wybranego miejsca o wartości 15 000 zł każda. Po raz pierwszy loteria promocyjna jest prowadzona przy udziale partnera – jest nim Information and Communication Mobile Devices, Siemens Sp. z o.o. – fundator nagród pośrednich: bezprzewodowych telefonów stacjonarnych Gigaset A100 i komórkowych C55. Agencja MRM Momentum opracowała zasady i mechanizm promocji, nadzoruje jej przebieg oraz nawiązała współpracę z partnerem – firmą Siemens. Wspierające projekt działania wizerunkowe zostały przygotowane we współpracy z agencją reklamową McCann-Erickson. Agencja MCE adaptowała spot telewizyjny, opracowała spot radiowy oraz przygotowała layout wykorzystany przez MRM Momentum na plakatach, ulotkach i innych materiałach informujących o loterii promocyjnej. Komunikacja będzie się odbywać na trzech poziomach – ATL, BTL i w internecie. Część ATL będzie prowadzona w prasie, radiu i telewizji. Rozpocznie się w świąteczny weekend emisją spotów wizerunkowych w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, TV4 i Discovery/Animal Planet. Kampania prasowa obejmie następujące tytuły: “Gazeta Wyborcza”, “Newsweek”, “Polityka”, “Gala”, “Podróże”, a spoty radiowe będą emitowane w Radiu Zet. Kreacja internetowa została przygotowana przez Zentropy Partners – dział internetowy agencji reklamowej McCann-Erickson. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann. Komunikacja bezpośrednia obejmie działanie w 36 centrach handlowych na terenie całej Polski, gdzie w weekendy w czasie trwania akcji specjalne teamy promocyjne będą rozdawały ulotki informujące o loterii oraz zachęcały płatników do wysłania swojego zgłoszenia za pomocą telefonu Siemens C55. Informacje na temat loterii będą dostępne w wybranych punktach sprzedaży opatrzonych naklejką informującą o promocji. Znajdą się tam także standy promocyjne z ulotkami zachęcającymi do udziału w promocji.