Kraj

Neo i Media Group zajmą się obsługą budżetu Browaru Łomża

Agencja reklamowa Neo i dom mediowy Media Group zajmą się w tym roku obsługą budżetu reklamowego Browaru Łomża. W przetargu...

Agencja reklamowa Neo i dom mediowy Media Group zajmą się w tym roku obsługą budżetu reklamowego Browaru Łomża. W przetargu uczestniczyły także agencje reklamowe Ad Fabrika FCB oraz Sound of Music. W 2001 r. browar był również obsługiwany przez Neo wespół z Media Group. “Przygotowywana kampania reklamowa ma charakter wizerunkowy. Jej start jest związany z początkiem sezonu rosnącego popytu na piwo” – mówi Mariusz Szmit, dyrektor marketingu Browaru Łomża. Pierwsze działania reklamowe mają rozpocząć się w maju br. Ich zasięg geograficzny obejmuje Podlasie. Medium wiodącym ma być reklama zewnętrzna (wraz z Media Group, kampanię w tym medium współorganizuje broker reklamy zewnętrznej Phoenix Media), którą będzie wspierać reklama w regionalnej i lokalnej prasie. Według Szmita udziały Browaru Łomża na Podlasiu w ujęciu wartościowym i ilościowym szacuje się na kilkanaście procent. Informacja o wysokości budżetu nie została ujawniona. Właścicielem browaru jest w 100 proc. Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego “Pepees” SA. W jego portfolio, obok marki piwa Łomża, znajdują się także piwa Złoty Kur i Atom. (JP)