Kraj

Platforma multimedialna Coolt.pl nowym klientem On Board PR

Agencja On Board PR podpisała umowę o stałej współpracy z firmą Coolt Production, właścicielem innowacyjnej platformy multimedialnej dla młodzieży Coolt.pl....

Agencja On Board PR podpisała umowę o stałej współpracy z firmą Coolt Production, właścicielem innowacyjnej platformy multimedialnej dla młodzieży Coolt.pl. Współpraca między On Board PR a Coolt Production trwała od grudnia 2002 r. na podstawie umowy okresowej, która została przedłużona na czas nieokreślony. Rolą agencji jest prowadzenie kompleksowych działań public relations adresowanych do trzech kluczowych grup docelowych: klientów platformy, jej uczestników oraz reklamodawców. Agencja współpracuje z klientem również w realizacji programu PR “Praca dla młodych”.

Platforma Coolt.pl oparta jest na systemie rabatowym obejmującycm sieć ponad 1300 punktów handlowych i usługowych dla młodzieży zlokalizowanych w 16 największych miastach Polski i opatrzonych wspólną marką “Najlepsze punkty w mieście”. Klienci platformy korzystają z nich na preferencyjnych warunkach dzięki karcie rabatowej Coolt.pl. W skład platformy wchodzą również serwis internetowy www.coolt.pl oraz nośniki reklamowe w szkołach i punktach objętych systemem rabatowym.

On Board PR jako samodzielna struktura działa od 1996 r., a od 2002 należy do Związku Firm Public Relations. Agencja jest reprezentatem PR kilkunastu firm, wśród których znajdują się m.in.: Adamed (leki etyczne), DD Media (wydawca “Dzień dobry”), Heel Polska (leki homeopatyczne), Hallmark Channel (kanał filmowy), Inco-Veritas (chemia gospodarcza), Obi (markety budowlane), Zibi (przedstawiciel Casio).