Kraj

Gwiazdy w nowej kampanii Radia Trefl

W kwietniu ruszyła nowa kampania wizerunkowa trójmiejskiego Radia Trefl 103 oraz 99,2 Złote Przeboje. Ponad 150 nośników zakupiono w firmie...

W kwietniu ruszyła nowa kampania wizerunkowa trójmiejskiego Radia Trefl 103 oraz 99,2 Złote Przeboje. Ponad 150 nośników zakupiono w firmie Art Marketing Syndicate, druk zlecono firmie Print & Display. Kampania została przygotowana przez dział promocji radia.

Na terenie całego Trójmiasta i okolic pojawiły się billboardy z wizerunkami Elvisa Presleya, Abby i Roda Stewarta. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Radia Trefl jako stacji grającej Złote Przeboje, czyli największe przeboje lat 60., 70. i 80., oraz wzrost znajomości marki.

Należące do Grupy Radiowej Agora SA Radio Trefl 103 oraz 99,2 Złote Przeboje nadaje od września 1997 r. na obszarze Trójmiasta i okolic. Format radia grającego złote przeboje kierowany jest do słuchaczy w wieku 30-50 lat, którzy znają i cenią przeboje z lat 60., 70. i 80. Nowa kampania promocyjna jest kolejnym krokiem w kształtowaniu wizerunku radia na lokalnym rynku.

Kampanii outdoorowej towarzyszy akcja antenowa w Radiu Trefl. Trzy weekendy w całości zostały poświęcone gwiazdom widniejącym na billboardach. Prezenterzy Radia Trefl przygotowali nie tylko najbardziej znane przeboje Elvisa, Roda Stewarta i Abby, ale także wiele ciekawostek z ich życia i twórczości. Dla swoich słuchaczy mają także niespodziankę – do wygrania płyty z największymi przebojami tych gwiazd.