Kraj

Nordis poszerza asortyment lodów impulsowych

Firma Nordis Chłodnie Polskie Sp. z o.o. z Zielonej Góry, jeden z największych producentów i dystrybutorów lodów w Polsce, wprowadza...

Firma Nordis Chłodnie Polskie Sp. z o.o. z Zielonej Góry, jeden z największych producentów i dystrybutorów lodów w Polsce, wprowadza w obecnym sezonie ok. 10 nowych produktów – głównie w segmencie lodów impulsowych. Wśród tegorocznych nowości Nordisu są m.in. produkty skierowane do dzieci (według badań to one stanowią przeważającą grupę konsumentów lodów impulsowych), takie jak: Klaps pomarańczowy (lód z koncentratu pomarańczowego z dodatkiem multiwitaminy), Colo-Colo (waniliowy z polewą wiśniową), Lizak fresh, Rożek orzechowy i śmietankowo-czekoladowo-orzechowy (z sosem czekoladowym) oraz produkty skierowane również do starszych konsumentów takie jak np.: Rożek mleczno-miodowy (z sosem malibu o smaku rumu). Według Bolesława Kołodziejczyka, dyrektora handlowego Nordis, w najbliższym czasie firma nie planuje prowadzenia ogólnopolskiej kampanii reklamowej. “Od ubiegłego roku staramy się wejść na nowy dla nas rynek Poznania i okolic, umacniamy także naszą pozycję na dotychczasowych rynkach – we Wrocławiu, Opolu i okolicznych regionach – dlatego zdecydowaliśmy, że będziemy prowadzić działania reklamowe regionalnie – głównie będzie to reklama na billboardach w tych miastach oraz sponsoring prognoz pogody w lokalnych stacjach telewizyjnych i radiowych” – mówi Kołodzieczyk. Firma Nordis według badań ACNielsen w ub.r. zajmowała trzecią pozycję na rynku (za firmą Koral i Algidą) pod względem udziałów w wartości sprzedaży lodów w Polsce. (MB)