Kraj

Nestlé wprowadza nowe buliony instant marki Winiary

Nestlé Polska wprowadziło na rynek nowe produkty marki Winiary - buliony instatnt. Koncern planuje silną kampanię reklamową promującą nowy produkt....

Nestlé Polska wprowadziło na rynek nowe produkty marki Winiary – buliony instatnt. Koncern planuje silną kampanię reklamową promującą nowy produkt. Jak powiedziała Małgorzata Szlendak, specjalista ds. PR, nie ustalono jeszcze terminu rozpoczęcia kampanii. Kreację i strategię przygotuje agencja Legend Group, planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Universal McCann. Kampania będzie prowadzona w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Siedem oraz TV4. Zaplanowano również reklamę w prasie handlowej oraz promocję w punktach sprzedaży (degustacje i animacje w sklepach). Czas trwania kampanii oraz jej koszt nie zostały podane. Nowe buliony Winiar dostępne są w czterech wariantach: pomidorowym, bekonowym, grzybowym oraz o smaku pieczonego kurczaka. Sugerowana cena wynosi 0,71 zł. (JD)