Od rozpoczęcia działalności ośrodków lokalnych Instytut Monitorowania Mediów pozyskał kilkudziesięciu nowych klientów. Nowa usługa, jaką jest monitoring prasy lokalnej w dniu wydania gazet, spotkała się z uznaniem najbardziej wymagających firm i instytucji. Nowe możliwości, jakie daje monitoring prasy lokalnej w dniu wydania gazet, spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem. Dzięki wprowadzeniu tej usługi Instytut Monitorowania Mediów nawiązał stałą współpracę z kilkudziesięcioma firmami. Wśród nich znalazły się m.in.: Polsat, Radio Zet, Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu, Ministerstwo Finansów, Bank Gospodarstwa Krajowego, Feedback/Hill and Knowlton, Carrefour, GlaxoSmithKline Farmaceutical oraz BP Polska. W pierwszym kwartale br. Instytut rozpoczął monitoring prasy lokalnej w dniu wydania gazet w Płocku, Radomiu i Białymstoku. W najbliższym czasie założone będą kolejne 2 oddziały w Opolu i Częstochowie. Dzięki temu prasa lokalna będzie monitorowana w dniu wydania w 17 ośrodkach regionalnych (Szczecin, Poznań, Wrocław, Opole, Katowice, Częstochowa, Kraków, Płock, Łódź, Toruń, Kielce, Radom, Rzeszów, Gdańsk, Olsztyn, Białystok, Lublin) oraz w Warszawie. Instytut Monitorowania Mediów monitoruje 400 tytułów prasowych, 8 stacji telewizyjnych, 9 stacji radiowych oraz polskie zasoby internetu.