Kraj

Instytut Monitorowania Mediów zdobywa klientów

Od rozpoczęcia działalności ośrodków lokalnych Instytut Monitorowania Mediów pozyskał kilkudziesięciu nowych klientów. Nowa usługa, jaką jest monitoring prasy lokalnej w...

Od rozpoczęcia działalności ośrodków lokalnych Instytut Monitorowania Mediów pozyskał kilkudziesięciu nowych klientów. Nowa usługa, jaką jest monitoring prasy lokalnej w dniu wydania gazet, spotkała się z uznaniem najbardziej wymagających firm i instytucji. Nowe możliwości, jakie daje monitoring prasy lokalnej w dniu wydania gazet, spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem. Dzięki wprowadzeniu tej usługi Instytut Monitorowania Mediów nawiązał stałą współpracę z kilkudziesięcioma firmami. Wśród nich znalazły się m.in.: Polsat, Radio Zet, Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu, Ministerstwo Finansów, Bank Gospodarstwa Krajowego, Feedback/Hill and Knowlton, Carrefour, GlaxoSmithKline Farmaceutical oraz BP Polska. W pierwszym kwartale br. Instytut rozpoczął monitoring prasy lokalnej w dniu wydania gazet w Płocku, Radomiu i Białymstoku. W najbliższym czasie założone będą kolejne 2 oddziały w Opolu i Częstochowie. Dzięki temu prasa lokalna będzie monitorowana w dniu wydania w 17 ośrodkach regionalnych (Szczecin, Poznań, Wrocław, Opole, Katowice, Częstochowa, Kraków, Płock, Łódź, Toruń, Kielce, Radom, Rzeszów, Gdańsk, Olsztyn, Białystok, Lublin) oraz w Warszawie. Instytut Monitorowania Mediów monitoruje 400 tytułów prasowych, 8 stacji telewizyjnych, 9 stacji radiowych oraz polskie zasoby internetu.