Kraj

Starcom zatrudnia Piotra Szczepańskiego i Tomasza Ramzę

Dom mediowy Starcom należący do grupy Publicis powiększy się od 5 maja br. o dwóch nowych pracowników - Piotra Szczepańskiego,...

Dom mediowy Starcom należący do grupy Publicis powiększy się od 5 maja br. o dwóch nowych pracowników – Piotra Szczepańskiego, dotychczasowego dyrektora strategicznego Mediaedge:cia, i Tomasza Ramzę, dotychczasowego media managera domu mediowego Media Planning. Piotr Szczepański zostanie account directorem, a Tomasz Ramza senior media plannerem – buyerem w Starcomie. “Starcom jest na etapie rekrutacji. W ubiegłym roku pozyskaliśmy ponad 20 nowych budżetów i nie powiększaliśmy liczby pracowników. W tym roku pozyskaliśmy między innymi Canal Plus i przyszedł czas na zatrudnienie nowych osób” – powiedział Jakub Benke, dyrektor generalny domu mediowego Starcom. Zatrudnienie Piotra Szczepańskiego, który pracował wcześniej między innymi w MediaComie Warszawa i instytucie SMG/KRC, na stanowisko account directora, wiąże się ze stworzeniem nowego poziomu organizacyjnego w strukturze Starcomu – dwóch account directorów. “Piotr Szczepański ma wzmocnić Starcom od strony planowania strategicznego” – powiedział Benke. Szczepański będzie będzie nadzorował pracę zespołów obsługujących firmę KraftFoods Polska. Drugim obok Szczepańskiego account directorem został Marcin Wiącek, który awansował ze stanowiska managera zespołu obsługującego Kompanię Piwowarską SA. Tomasz Ramza był w domu mediowym Media Planning odpowiedzialny między innymi za projekt MPG Direct związany z nową specjalizacją tej agencji – direct response advertising. “Będziemy chcieli na pewno wykorzystać widzę Tomka w zakresie kampanii direct response. Zwłaszcza w przypadku takich klientów Starcomu jak Link 4, Canal Plus i Fiat Auto Poland” – powiedział Benke. System direct response advertising pomaga tak zoptymalizować kampanię reklamową typu direct response, aby zmaksymalizować liczbę odpowiedzi na infolinię z różnych mediów (stacji telewizyjnych radiowych i tytułów prasowych) i zminimalizować koszt akcji telemarketingowej. (PR)