M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Microsoft prowadzi kampanię promującą Windows XP i Office XP

Serwis Dzienny | 30 kwietnia 2003, 00:00

Do końca maja potrwa kampania prasowa Microsoft Polska promująca dwa produkty software'owe tej firmy - Windows XP i Office XP....

Do końca maja potrwa kampania prasowa Microsoft Polska promująca dwa produkty software'owe tej firmy - Windows XP i Office XP. Kampanię przygotowała agencja reklamowa RMG Marcom. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare Polska. Jak mówi Anna Misiec, product manager Microsoft Polska, obecne działania to drugi etap kampanii wspomnianych produktów - pierwszy miał miejsce w okresie wrzesień-listopad ub.r. Misiec nie ujawnia budżetu obecnej kampanii. Kierowana jest ona do małych i średnich przedsiębiorstw, a przede wszystkim do ich właścicieli. "Chcemy pokazać naszą ofertę klientom smallbusinessowym, którzy teraz m.in. w związku z perspektywą wejścia Polski do Unii Europejskiej próbują swoje firmy informatyzować - chcemy zwrócić ich uwagę na nasze rozwiązania i pokazać, jak mogą one zaspokoić ich potrzeby" - mówi Misiec. Kampania zwraca uwagę na dwa aspekty związane z wykorzystywaniem oprogramowania Microsoftu - bezpieczeństwo i współpracę. Kreacja wykorzystywana w kampanii jest adaptacją kreacji zagranicznej. Kampania obejmuje m.in. "Gazetę Wyborczą", "Rzeczpospolitą", "Gazetę Prawną", "Puls Biznesu", "Gazetę Bankową", "Politykę", "Wprost", "Teleinfo", "Komputer Świat", "Businessman Magazine", "Chip", "Enter" i "Business Week". (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,