Zagranica

Agencja Lowe utrzymała budżet marki Surf Unilevera

Lowe & Partners Worldwide wygrał z niezależną agencją Mother walkę o utrzymanie wartego 11 milionów dol. budżetu reklamowego marki Surf...

Lowe & Partners Worldwide wygrał z niezależną agencją Mother walkę o utrzymanie wartego 11 milionów dol. budżetu reklamowego marki Surf (produkty chemii gospodarczej) produkowanej przez koncern Unilever. Lowe (należąca do Grupy Interpublic), która jest główną agencją obsługującą globalnie marki Unilevera, została zmuszona do rywalizacji o budżet Surf z niezależną agencją reklamową Mother. Rzecznik prasowy Unilevera powiedział: “Jesteśmy zadowoleni z propozycji i nowego, kreatywnego podejścia, jakie zaproponowała Lowe & Partners”. Utrzymanie budżetu marki Surf (w Stanach Zjednoczonych znanej jako All) jest bardzo ważne dla Lowe, zwłaszcza wobec kilku spektakularnych porażek w ub.r. i utraty znaczących klientów na czele z budżetem marki samochodów Vauxhall (produkcja General Motors Corp.) i wartym 65 mln dol. budżetem operatora telefonii komórkowej Orange (oferta dla biznesu), który przejęła właśnie agencja Mother.