Kraj

Sebastian Dąbski objął stanowisko p.o. dyrektora marketingu Unimilu

Sebastian Dąbski objął stanowisko p.o. dyrketora marketingu firmy Unimil - wiodącego producenta prezerwatyw w Polsce. Dąbski, który dotychczas pracował w...

Sebastian Dąbski objął stanowisko p.o. dyrketora marketingu firmy Unimil – wiodącego producenta prezerwatyw w Polsce. Dąbski, który dotychczas pracował w dziale handlowym Unimilu, będzie pełnił obowiązki dyrektora marketingu Unimilu do czasu powrotu z urlopu macierzyńskiego Natalii Winogradskiej, dyrektor marketingu firmy. Następnie – jak powiedział Grzegorz Winogradski, prezes Unimilu – Dąbski będzie prawdopodobnie zastępcą Winogradskiej. Unimil planuje na miesiące wakacyjne kampanię reklamową produkowanych przez siebie prezerwatyw z serii Special Collection. Kampanię przygotowuje agencja reklamowa MTR Media, która również zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla Unimilu. W czerwcu br. rozpocznie się kamapania na nośnikach reklamy zewnętrznej, która potrwa miesiąc. Równocześnie rozpocznie się trzymiesięczne wsparcie reklamowe prezerwatyw Unimilu w “męskiej” prasie magazynowej. Oprócz tego kampanię reklamową w prasie erotycznej i hipermarketach Tesco będzie miał nowy produkt Unimilu Power Cream – służący do potęgowania doznań erotycznych. Jak powiedział Winogradski, Unimil wyda łącznie na najbliższe kampanie reklamowe ponad 1 mln zł i będzie to kwota zbliżona do ubiegłorocznych wydatków tej firmy. Unimil jest liderem rynku prezerwatyw w Polsce z udziałami na poziomie 70 proc. zarówno ilościowymi, jak i wartościowymi (źródło: firma). (PR)