Agencja reklamowa IMR przygotowała kampanię reklamową dla marki dermokosmetyków Seboderm. Preparaty dostępne są jedynie w aptekach. W działaniach reklamowych wykorzystano 18 pism lokalnych i ich dodatków o zdrowiu (“Dziennik Bałtycki”, “Dziennik Łódzki”, “Dziennik Wschodni”, “Dziennik Zachodni”, “Gazeta Krakowska”, “Gazeta Lubuska”, “Gazeta Olsztyńska”, “Gazeta Pomorska”, “Gazeta Poznańska”, “Gazeta Wrocławska”, “Gazeta Wyborcza – Stołeczna”, “Głos Pomorza”, “Głos Szczeciński”, “Kurier Poranny”, “Nowa Trybuna Opolska”, “Nowiny”, “Słowo Polskie”, “Super Express – Zdrowie” (dod. warszawski), “Pilot Warszawski”). Przygotowano osiem emisji (co tydzień) – ostatnia będzie miała miejsce w połowie czerwca br. Przy planowaniu i zakupie mediów poza Warszawą agencja współpracowała z domem sprzedaży Media Tak. W kampanii przewrotnie wykorzystano apteczną symbolikę (krzyż) harmonizującą z kolorami opakowania produktu (biel, apteczna zieleń). Rolę węża pochylonego nad czarą “zagrał” wąż prysznicowy, a czary – sam produkt.
Kraj
Gazeta Pomorska
Głos Szczeciński
Media TAK
Gazeta Krakowska
Dziennik Bałtycki
Gazeta Poznańska
Dziennik Zachodni
Słowo Polskie
Dziennik Wschodni
Gazeta Wyborcza – Stołeczna
Gazeta Olsztyńska
Nowa Trybuna Opolska
Gazeta Lubuska
Głos Pomorza
IMR
Gazeta Wrocławska
Nowiny
Seboderm
Kurier Poranny
Super Express – Zdrowie
Pilot Warszawski
Medagro