Kraj

ID Advertising wprowadza na rynek hotel Rialto

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa hotelu Rialto przygotowana przez agencję reklamową ID Adverising. Początkowo do zadań agencji należało tylko opracowanie...

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa hotelu Rialto przygotowana przez agencję reklamową ID Adverising. Początkowo do zadań agencji należało tylko opracowanie identyfikacji wizualnej warszawskiego hotelu, potem zakres współpracy został poszerzony o opracowanie layoutów prasowych. Kampania wprowadzająca markę składa się z cyklu trzech reklam, które informują grupę docelową o wyjątkowym charakterze hotelu. Pierwsza z reklam prezentuje indywidualne podejście do klienta – hasło “Tailor made for you” (“Na Twoją miarę”) wyraża zakres serwisu, jaki hotel zapewni swoim gościom. Kampania reklamowa skierowana jest do zdywersyfikowanej grupy docelowej. Pierwszoplanową grupą są: prezesi międzynarodowych i polskich koncernów, gwiazdy muzyki, kina, sportu, politycy itp. Drugoplanową grupą są asystenki wyżej wymienionych osób. Ze względu na selektywną grupę docelową selektywne są również wykorzystywane media – oprócz materiałów BTL reklama hotelu pojawi się niszowych tytułach prasowych: “Poland Monthly”, “Euro Business” czy “Wiadomości Gospodarcze”. Media kupowane są za pośrednictwem firmy CR Media. Kampania potrwa do końca października br. (AMS)