Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa hotelu Rialto przygotowana przez agencję reklamową ID Adverising. Początkowo do zadań agencji należało tylko opracowanie identyfikacji wizualnej warszawskiego hotelu, potem zakres współpracy został poszerzony o opracowanie layoutów prasowych. Kampania wprowadzająca markę składa się z cyklu trzech reklam, które informują grupę docelową o wyjątkowym charakterze hotelu. Pierwsza z reklam prezentuje indywidualne podejście do klienta – hasło “Tailor made for you” (“Na Twoją miarę”) wyraża zakres serwisu, jaki hotel zapewni swoim gościom. Kampania reklamowa skierowana jest do zdywersyfikowanej grupy docelowej. Pierwszoplanową grupą są: prezesi międzynarodowych i polskich koncernów, gwiazdy muzyki, kina, sportu, politycy itp. Drugoplanową grupą są asystenki wyżej wymienionych osób. Ze względu na selektywną grupę docelową selektywne są również wykorzystywane media – oprócz materiałów BTL reklama hotelu pojawi się niszowych tytułach prasowych: “Poland Monthly”, “Euro Business” czy “Wiadomości Gospodarcze”. Media kupowane są za pośrednictwem firmy CR Media. Kampania potrwa do końca października br. (AMS)