Kraj

Solvay Pharma Poland wspiera reklamą lek OTC Kreon 10000

Firma farmaceutyczna Solvay Pharma Poland, polskie przedstawicielstwo Solvay Pharmaceuticals, wspiera reklamą lek bez recepty (OTC) ułatwiający trawienie Kreon 10000. Strategią,...

Firma farmaceutyczna Solvay Pharma Poland, polskie przedstawicielstwo Solvay Pharmaceuticals, wspiera reklamą lek bez recepty (OTC) ułatwiający trawienie Kreon 10000. Strategią, kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Communication Unlimited. 30-sekundowy spot telewizyjny wyreżyserował Bogusław Linda. “Celem kampanii jest wykreowanie marki i wizerunku leku głównie wśród osób z problemami trawiennymi i stosujących się do zasad zdrowego żywienia” – mówi Agnieszka Sobczak, specjalista ds. PR Solvay Pharmaceuticals. Spoty pojawiają się w telewizji (TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN Siedem) oraz w radiu (Polskie Radio Program 1 – PR1). Hasło kampanii brzmi: “Przed jedzeniem na trawienie”. Kampania potrwa do końca maja br. Skierowana jest do osób w średnim i starszym wieku mających problemy z trawieniem. Budżet kampanii nie został ujawniony. Solvay Pharmaceuticals wchodzi w skład koncernu chemiczno-farmaceutycznego Solvay z siedzibą w Brukseli. W Polsce Solvay Pharmaceuticals oferuje zarówno leki OTC, jak i etyczne. Przedstawicielstwo koncernu w Polsce działa od 1992 r. Leki OTC oferowane przez firmę w Polsce, oprócz Kreon 10000, to: Algesal, Alvityl, Ceolat, Duphalac i Valdispert. W ub.r. Kreon 10000 nie był wspierany reklamowo. W 2002 r. koncern wydał łącznie na reklamę swoich brandów w Polsce 1,277 mln zł, a w pierwszym kwartale br. 91 tys. zł (wszystkie dane: Expert Monitor). Swoje brandy firma reklamowała tylko w prasie i magazynach. (PM)