Kraj

Virtual Window uruchomił serwis dla producentów markowych produktów

Agencja interaktywna Virtual Window uruchomiła serwis www.markowepromocje.pl. Serwis przeznaczony jest dla producentów markowych produktów, którzy za jego pośrednictwem przeprowadzać mogą...

Agencja interaktywna Virtual Window uruchomiła serwis www.markowepromocje.pl. Serwis przeznaczony jest dla producentów markowych produktów, którzy za jego pośrednictwem przeprowadzać mogą promocje (cenowe lub innego typu). Wśród aktualnych klientów serwisu znajdują się m.in.: Alfa Romeo, Bata, Club Med, Dilmah, Johnson & Johnson, Nokia, Sony, Tchibo, Volvo. Model biznesowy serwisu opiera się na opłatach abonamentowych wnoszonych przez producentów – abonament wynosi 100 zł + VAT za dobę ekspozycji. Właściciel serwisu, agencja Virtual Window, należy do grupy The Bridge Total Communications Group. Agnieszka Szymanowska, new business director w agencji public relations Ink & Company (również należącej do grupy The Bridge), zapowiada, że serwis www.markowepromocje.pl będzie promowany kampanią w internecie, która rozpocznie się w drugiej połowie maja. Jej przygotowaniem zajmuje się mDigital, interaktywny dział domu mediowego MindShare Polska (również grupa The Bridge). Jak mówi Szymanowska, niewykluczona jest także kampania serwisu w mediach klasycznych, ale ostateczne decyzje nie zostały jeszcze podjęte. Grupę docelową kampanii stanowią konsumenci o dochodach średnich i wyższych, którzy cenią sobie markowe produkty. (MG)