Kraj

Philips Lightning Poland rozstrzygnął przetarg reklamowy

Philips Lightning Poland rozstrzygnął przetarg na obsługę projektu marketingowego "Źródło światła". Za działania ATL i BTL będzie odpowiedzialna firma marketing...

Philips Lightning Poland rozstrzygnął przetarg na obsługę projektu marketingowego “Źródło światła”. Za działania ATL i BTL będzie odpowiedzialna firma marketing services TequilaBTL Group, a za budżet public relations firma Ciszewski PR. W przetargu brały udział cztery agencje, jednak ich nazw nie ujawniono. Poprzednio za działania z zakresu BTL dla Philips Lightning Poland była odpowiedzialna agencja Axel Studio. “Źródło światła” to projekt o charakterze BtoC. “Jego celem będzie kreowanie marki Philips jako producenta sprzętu oświetleniowego. Chcemy uświadamiać klientom indywidualnym, jak ważne jest dobre oświetlenie w każdym gospodarstwie domowym” – mówi Tomasz Książek, trade marketing manager Philips Lightning Poland. Realizacja projektu rozpocznie się we wrześniu br. i zakończy w lutym 2004 r. Działania w mediach będą prowadzone w prasie, prawdopodobnie zostaną wsparte reklamą zewnętrzną. Budżet mediowy nie był przedmiotem przetargu. Philips jest obsługiwany sieciowo przez dom mediowy Carat Int. (w Polsce HMS Carat). (JP)