Kraj

Wydawnicto Profus Management odświeża swoje tytuły sportowe

Wydawnictwo Profus Management odświeża wydawane przez siebie tytuły sportowe - tygodnik "Piłka Nożna" i miesięcznik "Piłka Nożna Plus". W obu...

Wydawnictwo Profus Management odświeża wydawane przez siebie tytuły sportowe – tygodnik “Piłka Nożna” i miesięcznik “Piłka Nożna Plus”. W obu tytułach wprowadzono nowe layouty, gruntownie zmieniono makietę pism, są one teraz drukowane na bardziej błyszczącym papierze z mocno wyeksponowaną kolorystyką. Zmniejszony został także format obu pism – do rozmiaru 210×275 mm (poprzednio były one drukowane w formacie 210×290 mm). Oba tytuły od tego miesiąca drukowane są w drukarni Winkowski Sp. z o.o. w Radzyminie (poprzednio oba pisma drukowane były w Drukarni Prasowej SA w Łodzi). Wydawca wprowadził także zmiany w zawartości pism – na łamach miesięcznika od kwietnia br. zagościły na stałe rubryka medycyny sportowej oraz dział motoryzacyjny. Według Moniki Zbrzeźniak, specjalisty ds. marketingu i kolportażu wydawnictwa Profus Management, zmiany te mają pomóc poszerzyć grono czytelników, zwiększyć sprzedaż oraz wpływy reklamowe pism. “Zmiana charakteru oprawy graficznej ma na celu uczynienie go bardziej komunikatywnym, operującym nowoczesnym kodem wizualnym, odpowiadającym na potrzeby i trafiającym w gusta współczesnego odbiorcy. Nowoczesny styl łamania gazety jest również odpowiedzią na zmiany zachodzące na rynku prasy kolorowej. Pismo przez wiele lat pozostawało praktycznie niezmienne od strony wizualnej, można więc powiedzieć, że przeżywa prawdziwą rewolucję” – mówi Monika Zbrzeźniak. Tygodnik “Piłka Nożna” ukazuje się od 1956 r., średni nakład jednorazowy w pierwszych trzech kwartałach 2002 r. wyniósł 92 tys. egzemplarzy (rozpowszechnianie płatne w tym okresie na poziomie 59,9 tys. egz.). Miesięcznik “Piłka Nożna Plus” ukazuje się od 1986 r., średni nakład jednorazowy w pierwszych trzech kwartałach 2002 r. wyniósł 68,3 tys. egz., a rozpowszechnianie płatne – 40,3 tys. egz. Oba tytuły są zgłoszone do ZKDP. (MB)