Zagranica

Agencja Fallon zdobyła I nagrodę w konkursie One Show Interactive

Należąca do grupy Publicis agencja Fallon Worldwide zdobyła po raz drugi z rzędu główną nagrodę - Best of Show -...

Należąca do grupy Publicis agencja Fallon Worldwide zdobyła po raz drugi z rzędu główną nagrodę – Best of Show – w konkursie reklam interaktywnych One Show Interactive za serię filmów reklamowych dla BMW of North America. Agencja przygotowała skrypty i filmy reklamowe od strony technologicznej, natomiast do reżyserii spotów wynajęto znanych w Hollywood reżyserów takich jak: John Woo (reżyser “Windtalkers” i “Mission Impossible II”), Tony Scott (“Spy game” i “Top Gun”) oraz Joe Carnahan (“Narc”). Pozostałe agencje, które otrzymały wyróżnienia, to: R/GA z Nowego Jorku, TBWA/Chiat/Day z Los Angeles, Hakuhodo i-studio z Tokio, Godbye, Silverstein & Partners z San Francisco oraz Almap/BBDO z Sao Paulo (Brazylia). Konkurs zdominowały reklamy interaktywne dla koncernu sportowego Nike, które zdobyły w sumie dziewięć wyróżnień (nagrody za te prace przyznano agencjom z siedmiu krajów). Firma Nike zdobyła wyróźnienie Reklamodawcy Roku przyznane w ramach konkursu.