Kraj

Dr. Oetker poszerza linię deserów Słodka Chwila i planuje kampanię

Firma Dr. Oetker wprowadza na rynek dwa nowe produkty, które poszerzają linię deserów jednoskładnikowych Słodka Chwila. Na rynku pojawiają się...

Firma Dr. Oetker wprowadza na rynek dwa nowe produkty, które poszerzają linię deserów jednoskładnikowych Słodka Chwila. Na rynku pojawiają się kisiele Słodka Chwila z kawałkami owoców i budynie Słodka Chwila z dodatkami orzechów i rodzynek. “Ten drugi produkt jest absolutną nowością, której jeszcze nikt na rynku nie ma” – powiedział Piotr Bobrycki, marketing manager w Dr. Oetker Polska. Firma planuje intensywne wsparcie nowych produktów działaniami ATL i BTL. Termin kampanii nie został ujawniony. Dwa spoty telewizyjne przygotowuje agencja reklamowa NoS/BBDO, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Grupą docelową deserów Słodka Chwila są osoby w wieku 18-39 lat. Skumulowane udziały ilościowe w rynku deserów jednoporcjowych Dr. Oetkera za cały ubiegły rok wynosiły 43 proc., co dawało tej firmie pozycję lidera tego segmentu. Na drugim miejscu była firma Gellwe z udziałami 23 proc. Wydatki reklamowe Dr. Oetkera na wsparcie deserów z serii Słodka Chwila wyniosły w 2002 r. 29,2 mln zł. Łączne wydatki tej firmy w ub.r. wyniosły 86,9 mln zł. (PR)