Firma Dr. Oetker wprowadza na rynek dwa nowe produkty, które poszerzają linię deserów jednoskładnikowych Słodka Chwila. Na rynku pojawiają się kisiele Słodka Chwila z kawałkami owoców i budynie Słodka Chwila z dodatkami orzechów i rodzynek. “Ten drugi produkt jest absolutną nowością, której jeszcze nikt na rynku nie ma” – powiedział Piotr Bobrycki, marketing manager w Dr. Oetker Polska. Firma planuje intensywne wsparcie nowych produktów działaniami ATL i BTL. Termin kampanii nie został ujawniony. Dwa spoty telewizyjne przygotowuje agencja reklamowa NoS/BBDO, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Grupą docelową deserów Słodka Chwila są osoby w wieku 18-39 lat. Skumulowane udziały ilościowe w rynku deserów jednoporcjowych Dr. Oetkera za cały ubiegły rok wynosiły 43 proc., co dawało tej firmie pozycję lidera tego segmentu. Na drugim miejscu była firma Gellwe z udziałami 23 proc. Wydatki reklamowe Dr. Oetkera na wsparcie deserów z serii Słodka Chwila wyniosły w 2002 r. 29,2 mln zł. Łączne wydatki tej firmy w ub.r. wyniosły 86,9 mln zł. (PR)