Kraj

Optimum Media OMD będzie obsługiwać Coty

Koncern kosmetyczny Coty Polska wraz z otwarciem nowego roku finansowego (lipiec) rozpocznie współpracę z domem mediowym Optimum Media OMD, który...

Koncern kosmetyczny Coty Polska wraz z otwarciem nowego roku finansowego (lipiec) rozpocznie współpracę z domem mediowym Optimum Media OMD, który będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla tej firmy. Jakub Bierzyński, prezes OMD Poland, powiedział, że współpraca z Coty rozpocznie się od początku lipca br., natomiast Dorota Sekulska, PR manager Coty Polska, nie skomentowała tej informacji. Obecnie Coty Polska jest obsługiwany przez dom mediowy Mediaedge:cia, który ma podpisaną umowę do końca czerwca br. Jak mówi Bierzyński, budżet tej firmy zdobył w drodze przetargu, który odbył się kilka miesięcy temu. Coty współpracuje z dwiema agencjami reklamowymi: PZL (marka Adidas i brandy zapachowe) oraz J. Walter Thompson/Parintex (marki kolorowe, m.in. Astor i Rimmel). Według danych Expert Monitora Coty Polska wydało w okresie styczeń-kwiecień br. na reklamę ok. 4,8 mln zł. (JD)