Przetargi

PZL wygrała przetarg na opracowanie adaptacji spotu Skody Octavii

Agencja reklamowa PZL wygrała przetarg na opracowanie adaptacji spotu reklamowego samochodu Skoda Octavia. W przetargu zorganizowanym przez Skoda Auto Polska...

Agencja reklamowa PZL wygrała przetarg na opracowanie adaptacji spotu reklamowego samochodu Skoda Octavia. W przetargu zorganizowanym przez Skoda Auto Polska startowała oprócz agencji PZL także agencja V&P, która adaptowała ostatnio spot reklamowy dla marki Skoda Fabia. Kampania reklamowa Skody Octavia rozpocznie się 26 maja br. i będzie miała charakter wizerunkowy. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów (w humorystyczny sposób) na rodzinność i solidność samochodu tej marki. Oryginalny spot stworzyła agencja reklamowa Cayenne z Düsseldorfu, obsługująca budżet kreatywny Skody sieciowo. Wysokość budżetu najbliższej kampanii reklamowej Skody Octavii nie została ujawniona, wiadomo jedynie, że potrwa ona 4 tygodnie i będzie przebiegać wyłącznie w telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy HMS Carat. (PR)