Kraj

HMS Carat realizuje kampanię dla soków mrożonych Polaretti

Kampania reklamowa soków do zamrażania marki Polaretti, dystrybuowanych przez firmę Northcoast, rozpocznie się 30 maja br. Planowaniem i zakupem mediów...

Kampania reklamowa soków do zamrażania marki Polaretti, dystrybuowanych przez firmę Northcoast, rozpocznie się 30 maja br. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy HMS Carat, który sieciowo obsługuje producenta soków do zamrażania Polaretti – włoską firmę IDC Dolciaria. W ubiegłym roku realizację jednej kampanii dla Northcoast po przeglądzie ofert powierzono domowi mediowemu Optimum Media OMD. W tym roku klient wysłał brief już tylko do domu HMS Carat. Kreację kampanii opracowała włoska agencja reklamowa, której nazwy nie podano. Adaptacją zajęła się agencja Seges. Kampania będzie przebiegać wyłącznie w stacjach telewizyjnych. Zaplanowano ją w dwóch falach: trzy- i dwutygodniowej. Grupą docelową soków do zamrażania Polaretti są dzieci w wieku 4-9 lat. Oprócz kampanii ATL przewidziano również akcje promocyjne w supermarketach realizowane własnymi siłami firmy Northcoast. W ubiegłym roku na telewizyjną kampanię reklamową marki Polaretti wydano 476 tys. zł (Expert Monitor).