Kraj

Ruszyła kampania reklamowa "9 i pół tygodnia z Onkenem"

W stacjach telewizyjnych ruszyła kampania reklamowa "9 i pół tygodnia z Onkenem". Film zrealizowała agencja reklamowa Demo na zlecenie producenta...

W stacjach telewizyjnych ruszyła kampania reklamowa “9 i pół tygodnia z Onkenem”. Film zrealizowała agencja reklamowa Demo na zlecenie producenta serków – firmy Onken Polska Sp. z o.o. Film reklamowy jogurtów i serka Duo powstał na bazie materiałów wykorzystanych przez firmę Onken w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Od 21 maja br. 30-sekundowy spot jest emitowany w TVP1, TVP2, Polsat, TV4, TVN, TVN Siedem. Mająca potrwać ponad trzy tygodnie kampania przebiega pod hasłem “9 i pół tygodnia z Onkenem”. Spot adresowany jest do ludzi młodych i wykształconych. Zawiera sceny niczym z filmu “9 i pół tygodnia”. Informuje o wyjątkowych smakach jogurtów Onken i zachęca do spróbowania serków Duo. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand & Media OMD, a produkcją finalnej wersji spotu – ITI Film Studio Sp z o.o. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży produktu oraz wzrost świadomości marki. Kampania adresowana jest do kobiet w wieku 16-44 lata, mieszkanek miast.