Przetargi

Siedem agencji znalazło się na pierwszej krótkiej liście przetargu ARR

Siedem agencji reklamowych zostało wytypowanych na pierwszą krótką listę przetargu organizowanego przez Agencję Rynku Rolnego (ARR) na potrzeby społecznej kampanii...

Siedem agencji reklamowych zostało wytypowanych na pierwszą krótką listę przetargu organizowanego przez Agencję Rynku Rolnego (ARR) na potrzeby społecznej kampanii reklamowej, której inicjatorem jest branża mleczarska. Zaproszenia do drugiego etapu przetargu otrzymały agencje: Corporate Profiles DDB, Image Art, SPC House of Media, EMI, Pożarowska, MOST oraz Arteo. Jak powiedział Włodzimierz Cłapiński, starszy specjalista w dziale obsługi funduszy promocji mleczarskich w biurze mleka ARR, lista ta może jeszcze zostać uzupełniona o jedną lub dwie agencje. Początkowo do przetargu zgłosiło się 16 agencji. “Drugi etap przetargu będzie polegał na osobistych prezentacjach projektów i uszczegółowieniu ich. Następnie wybierzemy ścisłą czołówkę, którą zweryfikuje Komisja Porozumiewawcza ds. mleka i Przetworów Mlecznych” – powiedział Cłapiński. Komisję Porozumiewawczą ds. Mleka i Przetworów Mlecznych tworzą przedstawiciele spółdzielczej i prywatnej branży mleczarskiej. Wysokość budżetu kampanii promującej polskie mleko nie jest jeszcze znana, ale jak zapewnił Cłapiński, organizatorzy przetargu dysponują środkami na długofalową akcję reklamową w oparciu o pełny miks mediów. Przetarg powinien się rozstrzygnąć pod koniec czerwca lub na początku lipca br., a start kampanii zaplanowano na wczesną jesień br. (PR)