Polskie agencje reklamowe wysłały 71 prac na tegoroczny festiwal Cannes Lions 2003. Najwięcej prac zgłoszono w kategorii reklama prasowa i plakat – 45, poza tym wysłano 21 filmów reklamowych, dwie prace w kategorii media, dwie directmarketingowe oraz jedną pracę internetową. Najwięcej prac – 19 – przesłała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa, na drugim miejscu jest agencja McCann-Erickson Warszawa – 13, a na trzecim J. Walter Thompson/Parintex – 9. Pozostałe agencje, które wysłały zgłoszenia, to: G7 (7 prac), Ad Fabrika/FCB (4), Corporate Profiles DDB (4), Scholz & Friends Warszawa (4), Lowe GGK (2), Saatchi & Saatchi Warszawa (2), TBWAWarszawa (2), Euro RSCG Dialog (1), OS3 Multimedia (1), Starcom (1), Lowe Brand (1), Grey Worldwide Warszawa (1). W tym roku (15-21 czerwca br.) odbędzie się 50. jubileuszowa edycja festiwalu Cannes Lions.