Kraj

ClickAd znalazł się w Sieci Partnerów PCK

Broker reklamy internetowej - ClickAd - zajmujący się planowaniem, zakupem, monitorowaniem i optymalizacją kampanii reklamowych w internecie należy do grupy...

Broker reklamy internetowej – ClickAd – zajmujący się planowaniem, zakupem, monitorowaniem i optymalizacją kampanii reklamowych w internecie należy do grupy partnerów PCK. W roku 2002 w ramach współpracy z PCK ClickAd przeprowadził dwie kampanie. Pierwsza z nich – “Przywróćmy dzieciom uśmiech” – kampania zachęcająca użytkowników telefonów komórkowych do wysyłania SMS-ów pod numer 7300 – była przygotowana przez Plus GSM. Druga to kampania mailingowa “Kartki dla powodzian”. Sieć Partnerów PCK to ogólnokrajowa kampania marketingowa, której realizacji podjął się Polski Czerwony Krzyż. PCK to największa organizacja pozarządowa w Polsce licząca około 600 000 członków i ponad 100 000 aktywnych wolontariuszy. Sieć Partnerów PCK, do której należy ClickAd, to również tytuł programu marketingu społecznego na rzecz PCK, w którym Partner PCK zyskuje – pomagając, wspierając Polski Czerwony Krzyż. “Współpraca z Czerwonym Krzyżem pozwala nawiązać nowe kontakty, a jednocześnie organizować znaczące wsparcie dla ludzi potrzebujących w całej Polsce” – mówi Maciej Sobierajski, dyrektor generalny ClickAd Sp. z o.o. Członkostwo w Sieci Partnerów PCK umożliwia firmom w całej Polsce zwiększenie zaangażowania w sektorze socjalnym. Cechą charakterystyczną cywilizowanych społeczeństw jest pomoc słabym i potrzebującym. Sektor prywatny zaczyna przejmować odpowiedzialność za pomoc społeczną, wielkie korporacje biorą na siebie ciężar opieki nad potrzebującymi. ClickAd skorzystał ze sposobności takiej pomocy.

“W roku 2003 życzylibyśmy sobie zacieśnić współpracę z PCK, jesteśmy gotowi przeprowadzić znacznie więcej kampanii, w razie potrzeby nawet co miesiąc” – mówi Sobierajski.