Kraj

Morliny prowadzą w internecie działania kierowane do dzieci

Morliny SA uruchomią 1 czerwca serwis internetowy kierowany do dzieci w wieku 4-12 lat (www.dzieci.morliny.pl). Założeniem serwisu jest zapewnienie młodym...

Morliny SA uruchomią 1 czerwca serwis internetowy kierowany do dzieci w wieku 4-12 lat (www.dzieci.morliny.pl). Założeniem serwisu jest zapewnienie młodym konsumentom zabawy przy jednoczesnym zapoznaniu ich z produktami Morlin kierowanymi właśnie do tej grupy. Morliny wprowadziły do tej pory na rynek trzy produkty przeznaczone dla grupy docelowej 2-12 lat: parówki Morlinki, szynkę wieprzową Morlinki i polędwicę Morlinki.

“W serwisie internetowym występować będzie postać rysunkowa z opakowań, będziemy też na przykład nawiązywać do tych produktów poprzez tematy konkursów, ale chcemy zachować zasadę zamieszczania tam minimum treści propagandowych” – mówi Tomasz Mocarski, rzecznik Morlin. W serwisie znajdzie się forum dyskusyjne, usługa darmowych kont pocztowych, kartki internetowe, gry, filmy, prowadzone będą konkursy etc. Przygotowała go podobnie jak witrynę korporacyjną Morlin agencja interaktywna Media Ambasador. Jak zapowiada Mocarski, nowy serwis zostanie najprawdopodobniej wsparty kampanią reklamową w internecie obejmującą największe portale. (MG)