Kraj

Bahlsen wesprze kampanią nowe chipsy Crunchips Crust

The Lorenz Bahlsen Snack-World wprowadza na rynek nowe chipsy marki Crunchips Crust w trzech smakach: Kurczak - chrupiąca skórka, Serowe...

The Lorenz Bahlsen Snack-World wprowadza na rynek nowe chipsy marki Crunchips Crust w trzech smakach: Kurczak – chrupiąca skórka, Serowe trio z cebulką oraz Słodkie chili. 25 czerwca rozpocznie się kampania reklamowa wspierająca wejście na rynek nowego produktu, którą na zlecenie producenta przygotowały Corporate Profiles DDB i dom mediowy MediaCom Warszawa. Przez kolejnych 12 tygodni spoty reklamowe nowych Crunchips Crust będą emitowane w TVP1, TVP2, TVN, w Polsacie, TV4 i MTV, dodatkowym wsparciem ma być reklama w prasie handlowej i promocje w punktach sprzedaży (degustacje i animacje w punktach sprzedaży). Według Anny Kosacz z działu marketingu The Lorenz Bahlsen Snack-World grupą docelową nowego produktu są kobiety i mężczyźni w wieku 16-34 lata, ze szczególnym uwzględnieniem grupy wiekowej 18-30 lat. (MB)