Przetargi

Starlink wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Plivy Kraków

Dom mediowy Starlink, należący do grupy Publicis, wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy farmaceutycznej Pliva Kraków - wynika z...

Dom mediowy Starlink, należący do grupy Publicis, wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy farmaceutycznej Pliva Kraków – wynika z nieoficjalnych informacji. Jerzy Ziemlicki, dyrektor marketingu Plivy Kraków, był w dniu wczorajszym niedostępny. Jarosław Roszkowski, dyrektor mediów w domu mediowym Starlink, nie skomentował tej informacji. Ostatnio Pliva Kraków kupowała media we własnym zakresie. W 2001 r. firmę tę obsługiwał dom mediowy Brand Connection. W ub.r. Pliva Kraków wydała na reklamę 6,1 mln zł. Od stycznia do maja br. wydatki Plivy na kampanie w telewizji zamknęły się w kwocie 5,3 mln zł (Expert Monitor). Wsparcie reklamowe otrzymywały dotychczas głównie marki leków OTC: Flegamina, Hepatil, Aviomarin, Monovitan C oraz Flumycon. Według danych firmy IMS Health sprzedaż do aptek leków firmy Pliva Kraków w roku 2002 wyniosła 81,65 mln zł. Daje to firmie czwartą pozycję po: GlaxoSmithKline, US Pharmacii i Polpharmie. (PR)