Zagranica

Madonna wystąpi w kampanii marki Gap

Publiczny wizerunek Madonny jest bardziej w stylu marki Gucci niż marki Gap, ale wygląda na to, że artystka jest fanką...

Publiczny wizerunek Madonny jest bardziej w stylu marki Gucci niż marki Gap, ale wygląda na to, że artystka jest fanką tego drugiego brandu. Podpisała z koncernem Gap umowę na uczestnictwo w najnowszej kampanii reklamowej. Madonna wystąpi w reklamówkach z amerykańską piosenkarką Missy Elliot, która śpiewa hit Madonny z 1985 r. “Into the Groove”. Gap jest znany ze swoich koszulek i ubrań khaki. Firma nie podaje, ile jest wart kontrakt z Madonną, ale mówi się, że może to być kilka milionów funtów. W 1999 r. artystka wystąpiła w kampanii reklamowej koncernu Max Factor, za co dostała 4 mln funtów. Madonna jest jedną ze starszych gwiazd występujących w reklamach Gap, jako że ta sieć sklepów stara się przyciągnąć uwagę starszej niż nastolatki grupy docelowej. W ubiegłym miesiącu Gap zanotował duży wzrost sprzedaży po tym, jak wrócił do strategii koncentracji na odzieży dżinsowej czy koszulkach. (“MediaGuardian.co.uk”)